Leverandørliste legepladser
Sådan bliver du optaget på Næstved Kommunes leverandørliste
Leverandørliste til indkøb af legepladser
Vil du inviteres til at afgive tilbud eller byde på kommunens køb af legepladser, så meld dig på vores leverandørliste. Du kan tilmelde din virksomhed til leverandørlisten ved at sende en mail til faellesindkoeb@naestved.dk og anmode om at blive tilmeldt. Herefter sender vi en blanket, du skal udfylde samt kommunens krav om arbejdsvilkår og fakturering.
Vi bruger leverandørlisten som en hjælp til at give kommunens indkøbere et bedre og hurtigere overblik over mulige leverandører, der lever op til kommunens krav om bl.a. arbejdsvilkår og fakturering. Det betyder, at du som leverandør forpligter dig til at overholde:
- Næstved Kommunes krav til leverandører af legepladser og
- Næstved Kommunes Udbuds- og Indkøbspolitik
Da Næstved og Faxe kommuner har indgået et indkøbssamarbejde, vil leverandører optaget på listen komme i betragtning til levering og etablering af legepladser i begge kommuner.
Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Udbud og Indkøb på faellesindkoeb@naestved.dk eller 5588 5500.
Kontakt Team Udbud og Indkøb
Har du spørgsmål om kommunens indkøb, udbudsregler og lign. kan du kontakte Team Udbud og Indkøb på:
E-mail: faellesindkoeb@naestved.dk
Telefon: 5588 5500